Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~OpticalZoom | użytkownik

imię i nazwiskoEwa R. adresKielce zarejestrowany19.05.2008 @18:38:26 ostatnio na stronie10.09.2012 @17:48:00

fajnie- wielofunkcyjne.

Plastyk



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty19 komentarze1174 posty na forum18

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~OpticalZoom    27.02.2009 @21:18:39
+michalsiarek    27.02.2009 @21:04:11
~abe    24.02.2009 @19:42:16
_______
Nobody doesn't like Abe.
+Rybb    14.02.2009 @19:45:36
dziękuje również
_______
Brainwashed
!Bogul    13.02.2009 @21:32:31
Dziękuję za obserwację
_______
'Cry some more!'
~dieegoo    15.01.2009 @21:32:31
dzieki
~endrius44    15.01.2009 @21:08:41
takie miało być w zamyśle szalona panno Ewo
_______
"..a kiedy wjechali na wyniosłość wzgórza oczom ich ukazał się las..."
~Mariolina    15.01.2009 @00:57:06
Twój avatar mnei zabil.... prosty.. ale taki uroczy!!!!!!!!
~cartoon07    13.01.2009 @15:23:32
dziękuję za obserwacje ; O :D
_______
~puffiepl    10.01.2009 @17:09:51
pozwolę
~Itia    07.01.2009 @16:59:38
~KaiEm    06.01.2009 @20:16:19
dzięki za obserwację
~bbaassia    03.01.2009 @19:30:43
~somethingstupid    03.01.2009 @15:23:59
dziękuję za łocza ^^
~strapazeee    24.10.2008 @02:36:08
mam nadzieję że mogę zapewnić miłą obserwację dzięki za komentarz
~shirin23    23.10.2008 @16:55:34
dzięki za obserwacje
^olgac    22.10.2008 @23:22:36
Serdeczne dzięki za obserwacje
~RuKatka    16.10.2008 @19:15:09
Mam beznadziejnie beznadziejny aparat. Ale przyjmuję i dziękuję za obiektywną ocenę .
~Brodmen    16.10.2008 @19:04:38
Szczerze mówiąc robiłem je bez pomyślunku tak po prostu ale dzieki za obiektywny komentarz. Pozdro
~arturofoto88    16.10.2008 @19:03:36
dzięki
_______
Nie dziękuj-zrewanżuj sie oceną DZIĘKUJE
---------------------------------------------------------
Zapraszam do nowo powstałej grupy "Korczyńska Grupa Fotograficzna" http://www.digart.pl/grupy/9837/
~ewa2106    06.10.2008 @11:18:55
Witam i zapraszam do nowej grupy Ewa http://www.digart.pl/grupy/8543/Ewa/ Pozdrawiam cieplo
~martinimartini    05.10.2008 @20:23:10
dzieki
~ennlinn    26.09.2008 @11:38:59
Rozwaliłaś mnie tym kisielem xDDDD

a fraktale robię w Apophysis
~GOATZ    20.09.2008 @23:15:55
avatar GlassWind? : >
dzięki za łocza.
~askaa    14.09.2008 @20:04:23
dzięki za opinie ;] mam nadzieję, że mój następny digart będzie lepszy

ps: też lubię film "Amelia" ma swój urok
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt